Controleer de artikelen in het mandje bij het afronden van de bestelling, alsook de verzend - en factuur gegevens.
Als het order nog niet werd afgerond is het mogelijk om artikelen, aantallen en gegevens te wijzigen.
Is de bestelling afgerond maar ben je iets vergeten te bestellen?
Maak een nieuwe bestelling aan. Kies bij afrekenen de optie 'afhalen'. Deze optie is enkel mogelijk indien het pakket nog niet klaarstaat voor verzending. Heb je een link van GLS ontvangen? Dan is het order volledig verwerkt en klaar voor transport.
Bel ons op het nummer +32 (0)3 491 90 90 of email ons na de openingsuren (order@weld-toorts.be) om de bestelling te annuleren.
Gelieve ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen indien je het order wenst te annuleren. Van zodra de bestelling klaarstaat voor de bezorgdienst is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.
Als het pakket al meegegeven werd met de vervoerder, kan je bij levering het pakket weigeren. Op deze manier zal de bestelling teruggestuurd worden en wordt de som na controle van het pakket terugbetaald.
Wij proberen de terugbetaling meteen in orde te brengen bij het annuleren van de bestelling. Indien het pakket al verstuurd is met de vervoerder en deze geweigerd wordt aan de deur, zullen wij de terugbetaling uitvoeren van zodra het pakket opnieuw bij ons is toegekomen en gecontroleerd. Hou er rekening mee dat verzendkosten niet terugbetaald zullen worden, indien het pakket verstuurd werd. Na ontvangst in ons magazijn (en controle op de inhoud) wordt het bedrag teruggestort binnen de 3 werkdagen.
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling voldaan hebt (bijvoorbeeld visa, de terugbetaling zal terug te vinden zijn op de afrekening van je visa kaart). Sommige bankportalen nemen 1 à 2 werkdagen langer in beslag alvorens het bedrag zichtbaar is op de rekening.